Maandag 23 oktober a.s. hangen in 36 Mupi’s (reclameborden) in Almere posters uit de onderstaande serie met verschillende thema's over onze dienstverlening per 10 december in Almere. Deze thema’s zijn gelijk aan de campagne op Facebook die in week 40 is gestart.
Met deze promotiecampagne willen we de bekendheid van allGo in Almere verhogen omdat er per 10 december een aantal zaken gaan veranderen.
De thema’s die we hierbij promoten zijn:
- Het nieuwe netwerk (nieuwe lijnen, elke wijk een eigen “metrolijn” met eigen kleur)
- Het snellere netwerk (hogere reisfrequenties)
- Reizen op kleur (herkenbaarheid bus en zuil aan kleuren)
- Reizen zonder contant geld (reizen met je bankpas, je kunt in de bus geen kaartje kopen met cash geld)
- Milieu
- Kopen van reiskaartjes via de allGo app of op de bus
- Nieuwe nachtnet van nightGo (promotie verbinding Amsterdam-Almere)
- Aanloop naar doelgroepencampagne 2018 (Ga je mee?)